Direktlänk till inlägg 24 mars 2016

Rubrik saknas

Av Niina - 24 mars 2016 17:46

Nu har det varit väldigt mycket på kort tid och det har tagit de mesta krafterna.

Dottern placerad på rättspsyk på grund av att de inte kunnat hjälpa henne på vanliga psykiatrin. Hon har skurit sönder kärl varje vecka trots att hon varit inlåst.

Hunden fortsätter att betee sig knepigt. Han är sjuk, men inte ens veterinären kommer på vad han lider av.

Själv har jag flunssa, andra veckan. Nu satt sig på lungorna med högre feber. Mina levervärden sämre, men doktorn skyller på flunssan. Mår dåligt, men bryr mig inte just nu vad det beror på.

Fick hedersuppdrag att måla rekvisitan till årets bya revy.

Skulle varit i Helsingfors och göra biopsi idag, men de ville inte ha dit mig i det här skicket. Så nytt försök nästa vecka.

Saknar mina vänner i sverige, men hälsan tillåter inga resor just nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niina - 8 april 2016 17:22

Har legat inne igen , denna gång pga att mina njurar börjat krångla. Orsaken vet man inte ännu. Jag träffade en man där som verkligen fick mig att känna tacksamhet över mitt eget liv. Han låg inne pga att han blivit knivskuren. Samma kväll mördades...

Av Niina - 19 mars 2016 21:43

Har legat en vecka med feber och flunssa. börjar bli tröttsamt med värk och slem. Även börjat ha mer kramper i händerna . Det är smärtsamt om något. Känner att jag är mer gnällig än jag brukar . Har nog inte vant mig ännu att vara sjuk. Fick ju ä...

oro

Av Niina - 19 mars 2016 21:38

Min dotter är intagen på LPT för hon är en fara för sitt eget liv. Trots det har hon skurit sönder armar . känns trlstlös att inte kunna göra något för att hon ska må bättre.  Min kärlek till henne räcker inte . ...

Av Niina - 19 mars 2016 21:32

Nu är det en vecka sen som lille Hugo var sjuk. Han grät och hade ont. Trots besök hos veterinär så vet vi ännu inte vad som var fel. Han fick antibiotika , smärtstillande och antiinlammatorisk medicin . Vakade med han då han grät. sov tre nätter med...

Av Niina - 8 mars 2016 13:07

Var på vårdcentralen i morse för att ta veckas blodprover. Sköterskan frågar om jag har feber och kräks fortfarande. Ja, jag har kvar mina problem. Svarade att så länge inflammationen är aktiv kommer även symptomen att kvarstå, men jag är van. Efter ...

Presentation

Kategorier

Livet flyter inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards